кратки стихотворения за цветница, оригинални пожелания за имен ден, песни за лазаров ден, пожелания за рожден ден

5.05.2011 г.

Пожелания за кръщене на малко дете

Следват нашите пожелания за кръщене на дете:

kryshtene na malko dete
Пожелания за кръщене

Расти и порасти детенце хубаво,
в щастливо детство ти играй
и нека звездата на живота ясна
блести над теб прекрасна!

Семейство, аз ви пожелавам,
на този ден велик за вас:
детенцето да ви радва,
да ви дава топлина,
само радости от сега,
много щастие всеки ден,
и любов от сърце!

Две истински ръце да ме прегърнат
и в нежността им да попия святост.
И в единението с Бог мой да ме върнат
по пътя ми да ме насочат с благост.

Бъди красива и щастлива, бъди добра и търпелива,
бъди на мама радостта, бъди на татко гордостта!
Честито кръщене!

Вижте още пожелания за бебе и други пожелания за кръщене.

Няма коментари:

Публикуване на коментар